კითხვის საათი
|
თემა
|
მიმართულება
|
მიზანი
|
რესურსი
|
ჩატარების
ადგილი
|
ჩატარების დრო
|
შენიშვნ
|
1
|
რ.ქორქიას „წამალი“(ტექსტის
წაკითხვა და ანალიზი)1სთ
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
წაკითხულის განხილვა-გააზრება
|
წიგნი
|
საკლასო ოთახი
|
15.09
|
|
2
|
ი.გოგებაშვილის „სირცხვილის აშორება“(ტექსტის წაკითხვა)1სთ
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
მოსმენისა და გააზრების უნარის განვითარება
|
წიგნი
|
საკლასო ოთახი
|
22.09
|
|
3
|
ი.გოგებაშვილის“სირცხვილის აშორება“(ტექსტის განხილვა და ანალიზი)1სთ
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
ანალიზისა და მსჯელობის უნარის განვითარება
|
თაბახის ფურცლები ფერადი ფანქრები
|
საკლასო ოთახი
|
29.09
|
|
4
|
მულტფილმის ჩვენება „ტყის კვრტეტი სოფლის მაშენებლები“1სთ
|
მოქალაქეობრივ-პატრიოტული ცნობიერების გაღვიძება
|
ნანახი ფილმის გააზრების უნარის განვითარება
|
პროექტორი
|
საკლასო ოთახი
|
6.10
|
|
5
|
ი.გოგებაშვილის „ცრუპენტელა“(ტექსტის წაკითხვა)1სთ
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
მოსმენისა და გააზრების უნარის განვითარება
|
წიგნი
|
საკლასო ოთახი
|
13.10
|
|
6
|
“ ი.გოგებაშვილის „ცრუპენტელა“(ტექსტის განხილვა და ანალიზი)1სთ
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
ანალიზისა და მსჯელობის უნარის განვითარება
|
წიგნი
|
საკლასო ოთახი
|
20.10
|
|
კითხვის საათი
7
|
ვ.კახაძის „ვანიკოს ბადურა“(ტექსტის განხილვა და ანალიზი)1სთ
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
წაკითხულის განხილვა-გააზრება.მსჯელობის უნარის განვითარება
|
წიგნი
|
საკლასო ოთახი
|
27.10
|
|
8
|
კ.გოგიაშვილის „დათუნია და ბაჭია“(ტექსტის წაკითხვა)1სთ
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
კითხვის ტექნიკის გაძლიერება
|
წიგნი
|
საკლასო ოთახი
|
3.11
|
|
9
|
კ.გოგიაშვილის „დათუნია და ბაჭია“(ტექსტის განხილვა და ანალიზი)1სთ
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
ტექსტის ანალიზისა და მსჯელობის უნარის განვითარება
|
წიგნი
|
საკლასო ოთახი
|
10.11
|
|
10
|
მულტფილმის ჩვენება „ჩხიკვთა ქორწილი“ .1სთ
|
მოქალაქეობრივ-პატრიოტული ცნობიერების გაღვიძება
|
ნანახი ფილმის გააზრების უნარის განვითარება
|
პროექტორი
|
საკლასო ოთახი
|
17.11
|
|
11
|
ვაჟა-ფშაველას „შვლის ნუკრის ნაამბობი(ტექსტის წაკითხვა)1სთ
|
გარემოსდაცვითი კულტურის განვითარება
|
წაკითხულის განხილვა -გააზრება
|
წიგნი
|
საკლასო ოთახი
|
24.11
|
|
12
|
ვაჟა-ფშაველას „შვლის ნუკრის ნაამბობი“(ტექსტის წაკითხვა და მსჯელობა
)1სთ
|
გარემოსდაცვითი კულტურის განვითარება
|
ტექსტის ანალიზისა და მსჯელობის
უნარის განვითარება
|
წიგნი
|
საკლასო ოთახი
|
1.12
|
|
კითხვის საათი
13
|
ვაჟა-ფშაველას „შვლის ნუკრის ნაამბობი“(ტექსტის ანალიზი)1სთ
|
გარემოსდაცვითი კულტურის განვითარება
|
პრეზენტაციის უნარის განვიარება
|
ფერადი ფანქრები თაბახის ფურცლები
|
საკლასო ოთახი
|
8.12
|
|
14
|
ძმები გრიმები „ჩიტბატონა“(ტექსტის წაკითხვა,განხილვა და ანალიზი)1სთ
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
კითხვის ტექნიკის გაძლიერება,მსჯელობის უნარის განვითარება
|
წიგნი
|
საკლასო ოთახი
|
15.12
|
|
15
|
ძმები გრიმები „ბრემენის მოხეტიალე მუსიკოსები“(ტექსტია წაკითხვა და
განხილვა)1სთ
|
თვალსაწიერის გაფართოება
|
ტექსტის ანალიზისა და მსჯელობის უნარის განვითარება
|
წიგნი
|
საკლასო ოთახი
|
22.12
|
|
16
|
მულტფილმის ჩვენება „101 დალმატინელი“(უოლტ დისნეი)
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
ნანახი ფილმის გააზრების უნარის განვითარება
|
პროექტორი
|
საკლასო ოთახი
|
26.01
|
|
17
|
მულტფილმის ჩვენება „101 დალმატინელი“(უოლტ დისნეი)
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
ნანახი ფილმის ანალიზის უნარის განვითარება
|
პროექტორი
|
საკლასო ოთახი
|
2.02
|
|
18
|
გ.ტოგონიძის „ირემი“(ტექსტის წაკითხვა და განხილვა)1 სთ
|
გარემოსდაცვითი კულტურის განვითარება
|
წაკითხულის განხილვა გააზრება
|
წიგნი
|
საკლასო ოთახი
|
9.02
|
|
კითხვის საათი
19
|
კასტორი ღებავს“ -ლარს კლინტინგი (1სთ
|
თვალსაწიერის გაფართოება
|
წაკითხულის განხილვა-გააზრება.მსჯელობის უნარის განვითარება
|
წიგნი
|
საკლასო ოთახი
|
16.02
|
|
20
|
ჯოან როულინგის„პიტერ პენი მთვარეზე მიფრინავს“
|
თვალსაწიერის გაფართოება
|
წაკითხულის განხილვა-გააზრება
|
წიგნი
|
საკლასო ოთახი
|
23.02
|
|
21
|
რ.ჯაფარიძის „იესო ქრისტეს ბავშვობა და ნათლლობა“(ტექსტის წაკითხვა)1
სთ
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
მოსმენისა და გააზრების უნარის განვითარება
|
წიგნი
|
საკლასო ოთახი
|
1.03
|
|
22
|
რ.ჯაფარიძის „იესო ქრისტეს ბავშვობა და ნათლლობა“(ტექსტის განხილვა და
ანალიზი)1 სთ
|
მოქალაქეობრივ-პატრიოტული ცნობიერების გაღვიძება
|
ანალიზისა და მსჯელობის უნარის განვითარება.პრეზენტაციის უნარის განვითარება
|
თაბახის ფურცლები ფერადი ფანქრები
|
საკლასო ოთახი
|
15.03
|
|
23
|
„იესო ქრისტე“- ფილმის ჩვენება 1სთ
|
მოქალაქეობრივ-პატრიოტული ცნობიერების გაღვიძება
|
ნანახი ფილმის გააზრების უნარის განვითარება
|
პროექტორი
|
საკლასო ოთახი
|
22.03
|
|
24
|
ო.იოსელიანის „გულაბი მსხალი“(ტექსტის წაკითხვა ,განხილვა და ანალიზი)1სთ
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
წაკითხულის განხილვა-გააზრება.მსჯელობის უნარის განვითარება
|
წიგნი
|
საკლასო ოთახი
|
29.03
|
|
25
|
რ.ქორქიას „რატომ უყვარს ადამიანს ცხენი“(ტექსტის წაკითხვა და ანალიზი)1სთ
|
გარემოსდაცვითი კულტურის განვითარება
|
ანალიზისა და მსჯელობის უნარის განვითარება
|
წიგნი
|
საკლასო ოთახი
|
5.04
|
|
კითხვის საათი
26
|
ა.ხახუტაშვილის“გრძელულვაშა და ლოკოკინა“(ტექსტის
წაკითხვა და ანალიზი)1სთ
|
უსაფრთხოება თვალსაწიერის გაფართოება
|
წაკითხულის განხილვა-გააზრება.უსაფრთხოების ნორმების დაცვა
|
წიგნი
|
საკლასო ოთახი
|
12.04
|
|
27
|
შარლ პერო „ჩექმებიანი კატა“(ტექსტის წაკითხვა და განხილვა)1 სთ
|
თვალსაწიერის გაფართოება
|
კითხვის ტექნიკის გაძლიერება
|
წიგნი
|
საკლასო ოთახი
|
19.04
|
|
28
|
ძმები გრიმები „მეთევზე და მისი ცოლი“(ტექსტის წაკითხვა,განხილვა და
ანალიზი)1სთ
|
გარემოსდაცვითი კულტურა და ცხოვრების ჯანსაღი წესი
|
წაკითხულის განხილვა-გააზრება.მსჯელობის უნარის განვითარება
|
წიგნი
|
საკლასო ოთახი
|
26.04
|
|
29
|
ანიმაციური ფილმების ჩვენება (1 სთ)
|
თვალსაწიერის გაფართოება
|
ნანახი ფილმის გააზრების უნარის განვითარება.პტეზენტაციის უნარის განვითარება
|
პროექტორი ფერადი ფანქრები თაბახის ფურცლები
|
საკლასო ოთახი
|
10.05
|
|
30
|
კ.გოგიაშვილის „მურიკელას ამბავი“(ტექსტის წაკითხვა)1სთ
|
გარემოსდაცვითი კულტურა და ცხოვრების ჯანსაღი წესი
|
კითხვის ტექნიკის გაძლიერება
|
წიგნი
|
საკლასო ოთახი
|
17.05
|
|
კითხვის საათი
31
|
კ.გოგიაშვილის „მურიკელას ამბავი“(ტექსტის განხილვა და ანალიზი)1სთ
|
გარემოსდაცვითი კულტურა და ცხოვრების ჯანსაღი წესი
|
ანალიზისა და მსჯელობის უნარის განვითარება.პრეაენტაციის უნარის განვითარება
|
ფერადი ფანქრები თაბახის ფურცლები
|
საკლასო ოთახი
|
24.05
|
|
32
|
ლუის კეროლის „ელისი საოცრებათა ქვეყანაში“(ტექსტის განხილვა და ანალიზი)1სთ
|
პიროვნული და მორალური განვითარება
|
წაკითხულის განხილვა-გააზრება.მსჯელობის უნარის განვითარება
|
წიგნი
|
საკლასო ოთახი
|
31.05
|
|
33
|
მულტფილმის ჩვენება „მტრობა“ (1სთ)
|
თვალსაწიერის გაფართოება
|
ნანახი ფილმის გააზრების უნარის განვითარება
|
პროექტორი
|
საკლასო ოთახი
|
7.06
|
|
No comments:
Post a Comment